22 Ιαν Μερικά ακόμη από τα οφέλη της ψηφιακής σήμανσης.
Δημιουργήστε χώρο για ιδέες
Κάθε φορά που ένας πελάτης μοιράζεται μια άποψη σχετικά με το περιεχόμενο, θα έχετε την δυνατότητα να το αφαιρέσετε και να βρείτε μια άλλη χρήσιμη ιδέα. Η δυναμική ψηφιακή σήμανση επιτρέπει στους εμπόρους να αλλάζουν το περιεχόμενό τους και να τις βελτιώνουν γρήγορα και συνεχώς. Μια στατική οθόνη, από την άλλη πλευρά, δεν διαθέτει χώρο για νέες ιδέες λόγω του χρόνου παραγωγής και του υψηλού κόστους.
Υψηλή επίδραση
Η στατική σήμανση είναι μια παραδοσιακή μέθοδος εμπορίας προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά. Το αποτέλεσμα ήταν αξιοπρεπές στην αρχή, καθώς επέτρεπε στους πελάτες να γνωρίζουν τη διαθεσιμότητα συγκεκριμένων εμπορευμάτων και υπηρεσιών. Η ψηφιακή απεικόνιση είναι η μέθοδος νέας γενιάς διαφήμισης. Ο αντίκτυπός του είναι αξιοσημείωτα υψηλότερος από τη στατική σήμανση, καθιστώντας την ως ανώτερη λύση για τις επιχειρήσεις.
Ζωντανό περιεχόμενο
Η ψηφιακή σήμανση έχει ένα ξεχωριστό πλεονέκτημα, μπορεί να παρουσιάσει ζωντανό περιεχόμενο όπως ο καιρός και οι ειδήσεις μαζί με ένα προσαρμοσμένο μήνυμα που μπορεί να αλλάξει περιοδικά. Στατικά σήματα δεν έχουν τέτοιες ικανότητες και περιορίζονται σε στατικό περιεχόμενο το οποίο μπορεί να γίνει επαναλαμβανόμενο και ενοχλητικό για τον καταναλωτή.
Ευελιξία / διαχείριση περιεχομένου
Η ψηφιακή σήμανση είναι ένα πολύ ευέλικτο μέσο. Είναι εύκολο να ελέγξετε το περιεχόμενο και πολλά μπορούν να επιτευχθούν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να ανεβάζουν πολλά υλικά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ο βαθμός ευελιξίας του θα επιτρέψει στους εμπόρους να δημιουργήσουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που μπορεί να είναι πολύ προσανατολισμένο προς τα αποτελέσματα στην αγορά. Ενώ η στατική σήμανση δεν είναι ευέλικτη και συνεπώς περιοριστική.