22 Ιαν Ο συνδυασμός των βασικών μέσων διαφήμισης δημιουργεί νέα δεδομένα στις διαφημιστικές εκστρατείες.
Τα ισχυρότερα και αποτελεσματικότερα μέσα διαφήμισης σήμερα, είναι η τηλεόραση και το διαδίκτυο.
Η τηλεοπτική διαφήμιση έχει την δύναμη της εικόνας και του ήχου, που δημιουργούν μια επιθετική μορφή προβολής με μεγάλο κόστος, μικρή ευελιξία και δύσκολη στόχευση.
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο συνδυάζει ευελιξία, αμεσότητα και στόχευση με συγκριτικά μικρότερο κόστος.
Επίσης ο διαφημιζόμενος έχει την δυνατότητα να ελέγχει σε πραγματικό χρόνο, τόσο το περιεχόμενο όσο και την απόδοση αυτού. Ωστόσο, η διαφήμιση απευθύνεται μόνο στους χρήστες διαδικτύου.
Πόση παραπάνω απόδοση στον διαφημιζόμενο θα είχε ο συνδυασμός των δύο ισχυρών μέσων;
Ποιες επιπλέον δυνατότητες στην διαφήμιση θα εξασφάλιζε αυτός ο συνδυασμός;
Θα μπορούσε η διαφήμιση με τον παραπάνω συνδυασμό να έχει μικρότερο κόστος;
Υπάρχει τελικά τρόπος να συνδυαστούν αυτά τα δύο δυναμικά μέσα διαφήμισης;
Η απάντηση είναι ΝΑΙ μπορούν να γίνουν όλα αυτά και μάλιστα με οικονομικότερο τρόπο.
Πιο συγκεκριμένα, ο νέος τρόπος δίνει τη δυνατότητα στον διαφημιζόμενο να παρεμβαίνει ζωντανά στα διαφημιστικά σποτ του, αλλάζοντας ακόμα και το περιεχόμενο του σποτ που προβάλει!
Επιπλέον, ο διαφημιζόμενος μπορεί να κάνει targeting προβάλλοντας διαφορετικά διαφημιστικά σε κάθε κατηγορία θεατών (π.χ. ηλικιακά – γεωγραφικά κριτήρια κ.α.)
Αυτές, και άλλες επιπλέον δυνατότητες δημιουργούν μια νέα πρόταση για την επιτυχημένη διαφήμιση στην εποχή μας.
Η εταιρία μας (PROothisi) επεκτείνει το δίκτυό της με νέα advertising spots!
Τα δύο πρώτα σημεία που δίνουν αυτές τις δυνατότητες στους διαφημιζόμενους είναι ήδη έτοιμα:
Το Thess advertising spot στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης .http://bff.pro-othisi.gr/spots/thess_spot
Και το KIATO advertising spot. http://pro-othisi.gr/ad-spots/kiato-spot/